De Europacup komt nu wel erg dicht bij. Wij brengen hier nog een samenvatting van het laatste nieuws.

Onze spelergroep reist af op woensdagavond rond 18u30. De verplaatsing wordt gemaakt met minibusjes. Het Europacup Hotel is het NH Conference Centre Leeuwenhorst, Langelaan 3, 2211 XT Noordwijkerhout (NL).

Vooreerst het wedstrijdschema. Volgende wedstrijden staan er voor Boeckenberg op het programma :

Donderdag 19u30 : Opening Ceremony
Donderdag 20u00 : Boeckenberg - Trojans (Eng)
Vrijdag 12u30 : Adler Rauxel (Dui) - Boeckenberg
Vrijdag 21u15 : Boeckenberg - Benfica (Por)

Zaterdag 17u00 : Finale
Zaterdag 18u45 : Medal Ceremony & Closing Ceremony

Het volledige wedstrijdschema kan hier worden gedownload.

De poulewedstrijden worden gespeeld in real playing time over 2 x 17 minuten. Er is 1 Time Out per team en er zijn 6 wissels toegestaan. Gelijkspel wordt beslist met Goldon Goal (5 min) en daarna Penalties met Sudden Death. De finale gaat over 2 x 25 miniuten Real Playing Time.

De nieuwsbrief voor onze supporters over onze Europacup kunt u hier downloaden.

Ons werd bevestigd dat minimaal 100 kaarten voor Boeckenberg worden gereserveerd. Over de kaartenverkoop lazen we volgend artikel op de website van Top Sassenheim :

Op 3 januari gaat de kaartverkoop voor het Europa Cup-toernooi van start. De kaarten kunnen online worden besteld en dienen direct online te worden betaald. Na betaling worden de kaarten als e-tickets toegestuurd. Aan de kassa worden ook kaarten verkocht, maar dit is afhankelijk van de voorverkoop; het kan zijn dat de kaarten in de voorverkoop uitverkocht zijn. Hou de site dus goed in de gaten om te voorkomen dat je te laat bent.

Vanuit de organisatie zijn strikte regels opgesteld t.a.v. het maximum aantal bezoekers, dus elke bezoeker dient een ticket (of accreditatie, voor spelers en officials) te hebben: zonder ticket, geen toegang.

De toegangsprijzen voor de wedstrijden zijn:

Donderdag en vrijdag (per dag) : 4,00 €
Finaledag : 10,00 €
Passe-Partout : 15,00 €

Let op: Deze prijzen gelden voor zowel leden als niet-leden van TOP en zijn excl. e-ticket kosten. Ook vrijwilligers, Business Club leden, sponsoren en leden van de Club van 100 dienen een ticket te bestellen. Kinderen t/m 4 jaar genieten van gratis entree.

Voor de link op de website voor de ticketverkoop click hier.

Voor de website van Top Sassenheim kunt u hier terecht.

De Europacup trailer kunt u bekijken onder "lees meer".