Dit weekend begint voor jong en oud de zaalcompetitie. Op zaterdag bijten de U12A om 9u00 !! de spits af met een uitwedstrijd op Vobako. Ook de u12B , de U16A en Blauw Wit hebben hun wedstrijd op zaterdag en spelen allemaal op verplaatsing.  Onze andere jeugdploegen hebben hun wedstrijd op zondag.

Voor de eerste thuiswedstrijd is het wachten tot zondag , dan spelen eerst onze u19 gevolgd door de TOPgroep die de eerste wedstrijd van de NDN topleague tegen Sikopi speelt.

Bij een zaalcompetitie komt heel wat organisatie kijken en hebben we veel vrijwilligers nodig voor shotklok , inkom, wedstrijdklok,… Langs deze weg wil ik alle vrijwilligers die veel of af en toe iets doen alvast bedanken voor hun inzet ! Maar ik wil ook nog een oproep doen naar iedereen die iets wil doen om zich te melden bij iemand van het bestuur.

Supporters die graag een zaalabonnement voor €50 willen kopen kunnen dit zondag aan de inkom doen . Wie graag een pronostiekje wil wagen kan dit doen bij Karen .

Er zijn ook een aantal nieuwigheden . Zo kan je elke thuiswedstrijd een lekker stuk fruit of een zakje snoep aan de inkom kopen . De opbrengst hiervan gaat rechtstreeks naar Boeckenberg. Er zal ook elk moment dat er thuiswedstrijden zijn een beheerder van dienst aanwezig zijn . Dat is iemand uit het bestuur die op dat moment een aanspreekpunt is voor praktische zaken/problemen. Zondag is de beheerder van dienst : Peter Wegge .