Donderdag 10 juni vond de jaarlijks algemene vergadering plaats in de foyer. De raad van bestuur koos er voor om deze live te houden en niet online waardoor deze wat later op het jaar plaats vond. Er werd nog wel getraind door de jeugd in 2020 en we hebben een aantal wedstrijden gespeeld, maar een volwaardige competitie zat er niet in. Gelukkig kende we een aantal toffe inititieven die toch voor verbinding bleven zorgen. Zo hadden we een wafel- en wijnverkoop, werden er verschillende challenges gedaan en maakte Lander een fietsrally die ons toch even uit ons kot kon doen komen.

Uit de jaarrekening en de begroting konden we besluiten dat we de gezonde financiele toestand van onze vereniging blijven behouden en kreeg de club het vertrouwen van de leden om deze goed te keuren.

Bij de verkiezing van de bestuursleden hadden we Peter Wegge die na vele jaren dienst ontslagnemend was. Ook langs deze weg nog eens bedankt voor je vele jaren van inzet en clubliefde. Rick Voorneveld werd als nieuw lid unaniem verkozen en zal vanaf nu ons bestuur vervoegen. Welkom in onze rvb Rick!

De leden melden ons nog dat ze graag op de hoogte blijven van de intenties die de rvb bekijkt om het natuurgrasveld efficienter te gebruiken.

We sloten de vergadering af met een glaasje op het terras.

Bedankt aan de leden voor het vertrouwen in de rvb van Boeckenberg en Blauw Wit.

Sarah Cordon - voorzitter