Aanstaande zondag speelt Boeckenberg thuis tegen AKC/Luma (Elewaut/Mertens).

Na het verlies van afgelopen zaterdag moet Boeckenberg winnen om aansluiting met de top te behouden. Voorlopig staan alle teams gegroepeerd. Er is immers geen enkele ploeg meer zonder verliespunten. AKC/Luma verloor immers afgelopen week nog tegen Borgerhout.

Boeckenberg verloor vorige week na een uitstekende start en bleef lang in de running voor de overwinning. Pas in de laatste 10 minuten gingen we tenonder. Onze ploeg zal zijn lessen wel getrokken hebben.

De wedstrijd gaat van start om 15u45 (B-ploeg om 13u45).

Blauw Wit speelt zaterdag haar eerste topwedstrijd van het seizoen op het Sportcenter tegen Neerlandia. Neerlandia degradeerde afgelopen seizoen uit Hoofdklasse 1 en mag dus tot de titelkandidaten worden gerekend, naast Spartacus en Blauw Wit. Bijzonder aan deze wedstrijd is dat Patrick Bellemans coach is van Neerlandia. Hij kent onze spelersgroep als geen ander en wij mogen ons dan ook aan een tactisch plan verwachten.

Onze spelers zijn echter klaar om de confrontatie aan te gaan. De wedstrijd gaat van start om 18u00 (zaterdag). Supporters zijn welkom.