De Europacup 2014 gaat door in het Nederlandse Papendrecht in de sporthal van PKC, en dit van woensdag 15 januari tot zaterdag 18 januari 2014. De groep vertrekt op woensdagnamiddag (na de werkuren) en komt terug op zondag (4 overnachtingen). In deze periode speelt Boeckenberg geen competitiewedstrijden (verplaatst naar 16-17/11 en 8/1).

De spelersdelegatie verblijft in het moderne en luxueuze Van der Valk Hotel te Dordrecht (****) op ca 10 km van de sporthal. Het hotel ligt aan de grote invalswegen en van hieruit zijn alle bezienwaardigheden in de regio goed te bereiken. Wij zijn tevens in onderhandeling met het lokale taxibedrijf voor onze verplaatsingen.

Wij hebben voor de liefhebbers een korte presentatiebrochure opgesteld, die verder wordt aangevuld al naargelang er meer informatie beschikbaar komt, zoals het wedstrijdschema, de toegangsprijzen, enz. Deze brochure kan hier worden gedownload.

Supporters die willen meereizen kunnen aan dezelfde tarieven mee in het Van der Valk Hotel verblijven. Wij hebben een prijs bedongen van 69 € per nacht voor een 2 persoonskamer (comfort kamer), incl ontbijt. Reservering kan door het invullen van bijgaand formulier. Het hotel regelt verder met u alle formaliteiten.