Met nog 4 weken en 3 zaalwedstrijden te gaan, sijpelt de eerste informatie over de finalewedstrijden.

Er zijn alvast een paar nieuwigheden te melden.

Eerst en vooral gaan alle wedstrijden door in de vernieuwe BLOSO Sporthal in Herentals. De finale van de topleague wordt op zaterdagavond 25/03/2017 gespeeld, niet meer op zondag.

Wie al eens een blik heeft geworpen op de rangschikkingen zal gezien hebben dat een aantal ploegen van onze verenigingen in aanmerking komen voor de kruisfinales.  Onze fanions en de 2 U19-ploegen hebben hun ticket al beet; U12 en U16 zullen nog een inspanning moeten doen, maar ze hebben nog alle kansen. Het kan dus een zeer druk kruisfinaleweekend worden.

Intern moeten we nog een en ander bespreken en vastleggen.  Nog even wachten op precieze informatie, dus.

Onder "lees meer" staat het volledig programma.