U16 - Boeckenberg A – KCBJ (22-2) (12/10/2019)

De weken vliegen echt voorbij, zeker als je in het midden van de week ook al een bekerwedstrijd hebt afgewerkt. We zijn alweer aan de voorlaatste wedstrijd van de voorronde aangekomen. Vandaag kregen we KCBJ op bezoek, een ploeg die zich in de onderste helft van de rangschikking bevindt. Ik was er zelf niet bij deze keer, maar kon uit de beelden achteraf volgende informatie halen.

Aanval: Claudia - Evi - Jander - Joran

20-2 shot Evi na pas van Claudia

21-2 shot Jenthe na pas van Noah

22-2 shot Noah na pas van Quinten

Waar we afgelopen woensdag uitzonderlijk weinig doelkansen te zien kregen – er moet wel gezegd dat we de meeste doelkansen toen ook echt verzilverd hebben –, vonden we nu de mand wel het meest sinds de start van dit seizoen. Met 22 korven en 46 doelkansen hebben we KCBJ echt van de kaart geveegd. Vooral in de tweede helft werd hen op 1 doelpunt na geen enkele kans meer gegund. Onze shots volgden elkaar snel op, we stonden sterk in de rebound en gaven dus weinig weg in verdediging. Er was opnieuw gevaar van heren én dames. Als we dit allemaal kunnen blijven tonen, onafhankelijk van wie er op het veld staat, is dat absoluut knap. Dus jongens en meisjes, voluit blijven trainen, de opdrachten van jullie coachen goed uitvoeren tijdens de wedstrijden en we staan voor een mooi seizoen!

Linda