We starten met een minimum aan U12A panters de toch nog belangrijke wedstrijd tegen Kwik. Dus geen gekwetsten is vooral de boodschap. Het wedstrijdbegin kan niet beter verlopen voor onze mini-panters: eerste aanval = eerste doelpunt, Othmane op doorloper op steun van Maura, 0-1. Daarna verloopt het wat stroever in aanval en missen we teveel open kansen en Kwik kan met een korte kans terug gelijk komen, 1-1. Op strafworp komen ze zelfs voor, 2-1. Noor laat de vakken terug draaien met een schot op pas van Orin, 2-2. Aanvallend blijft het moeizaam gaan en Kwik kan profiteren op inloper, 3-2. Derde keer goede keer, met een ver schot brengt Johannes ons terug gelijk 3-3.

Na de rust met "peptalk" van de 3 coachen, loopt het een stuk vlotter, een mooie omdraaier van Yorick, 3-4. Kwik kan nog terugkomen met een schot, 4-4. Onze panters zijn nu echt vertrokken, tweemaal een doorloper van Johannes op steun van kapitein Maura en 1x op steun van Camille, 4-6. Yorick brengt ons op een veilige voorsprong met een strafworp na fout op eigen doorloper en nogmaals met een doorloper na mooie dieptepas van Orin, 4-8. Het laatste doelpunt is een korte kans van Kwik, 5-8, maar dan zijn onze mini-panters al zeker van de overwinning en een plaats in de TOP league in de zaal. Dik verdiend eindigen we op de 2de plaats in onze sterke reeks achter Putse, maar we zijn de enige ploeg die dit seizoen al van Putse heeft gewonnen! Dit geeft perspectieven voor de zaalcompetitie, die heel spannend zal zijn. Een 3 tal weken geen competitie en dan vliegen we er terug in.

OTHMANE voor zijn wereldgoal en NOOR voor haar prima voorverdedigen, zodat Kwik niet "inside" kon scoren en haar mooi doelpunt verdienden de “Diamonds – shirt” die ze maandag op training zullen krijgen.

PROFICIAT, VEEL SUCCES en PLEZIER U12A panters in de ZAALcompetitie!!

zeer tevreden coachen,

Rik, Lien en Gert.