Verre verplaatsing naar Leuven, ditmaal niet gekoppeld aan een overnachting en een citytrip vanwege corona en het slechte weer. Leuven U12, de zaal en beker winnaar van 2019, een degelijke ploeg, wat gaan onze panters daar tegenover stellen.

De wedstrijd zit 11min op slot, vele doelkansen van de panters worden gemist door de natte, gladde bal en de strakke wind. Onze verdediging doet het prima. Tot Lou, die een prima wedstrijd speelde, besluit om de 0 van het scorebord te vagen en 2x achter elkaar scoort, met korte kans en een afstandschot. In de 2de helft scoren Noor en Camille op doorloper, via een prima steun en pas van Per. Kasper maakt er nog 0 - 5 van en uiteindelijk scoort Leuven de 1 - 5. Iedereen heeft de nodige speelminuten gekregen, Liz en Elise maakten geen foutjes en Kasper was gedreven in aanval.

Geen hoogstaande wedstrijd van beide ploegen, Leuven verdedigde heel goed voor, zodat de panters problemen hadden met het uitwerken van de bal naar aanval. Daar gaan we op trainen !

Na de wedstrijd een traktatie van lekkere koffiekoeken van "bakkerij Geert M".

Lou verdiende de "Diamonds shirt" vanwege zijn prima wedstrijd, maar op democratische wijze werd de shirt aan Per gegeven vanwege zijn heel "sportieve ingesteldheid". Hij moest nog gaan basketballen, maar koos er toch voor om de wedstrijd uit te spelen! Respect hiervoor! Dank zij de steun van Per konden de meisjes Noor en Camille nog scoren.

Camille kwetste zich nog de laatste minuut aan haar pink (stukje bot afgebroken) en zal 2 weken niet kunnen meespelen.

Volgende wedstrijd tegen ASKC is een topper, zij staan op de 2de plaats en hebben nog niet verloren. Nog eens 100% ons best doen en dan hebben we een plaats verdiend in de zo begerige A reeks.

succes, Rik, Lien en Gert