FR

Afgelopen weekend verscheen de laatste uitgave van De Korf, het officieel orgaan van het Belgische Korfbal. U kunt hem hier downloaden.

Deze editie is nostalgisch en blikt terug op artikelen uit haar 40 jarig bestaan.

Diverse van onze leden zullen ongetwijfeld met veel plezier terugblikken op de vele leuke jaren die zij op de korfbalvelden hebben beleefd.

Onze dank gaat uit naar het voltallige redactieteam dat gedurende vele jaren heeft ingestaan voor dit unieke en interessante Korfbal-tijdschrift.

Veel leesgenot.

De Korf editie 4 is alweer uit. U kunt hem hier downloaden.

UIteraard is er een ruime bijdrage over het WK Korfbal, met oa het volledige wedstrijdprogramma. Verder lezen we een artikel over de nieuwe korfbalclub Vikings uit Hamme alsook een artikel over het beleidsplan 2016 van de KBKB

Vandaag verscheen de nieuwste editie van De Korf, het officieel orgaan van de Kon. Belgische Korfbal Bond. U kunt hem hier downloaden.

Er is een verslag te lezen over de veldkorfbal finale waar Boeckenberg zijn landstitel kon verlengen. Verder is er een terugblik op de vorige edities van het WK Korfbal alsook een vooruitblik en een bijdrage over de stand van zaken van de organisatie van het WK 2015 (in België).

De KBKB organiseert een nieuwe scheidsrechtercursus en geeft toelichting bij de beleidsmaatregelen ingevolge het nijpende tekort aan scheidsrechters.

Tot slot komt ook het Beachkorfbal aan bod.

U kunt de nieuwste uitgave van De Korf hier downloaden.

Er is een bijdrage over de recente zaalfinale in de Lotto Arena alsook een interview met onze Davor Duronjic. En ook Sara en Jesse geven hun visie of de afgelopen 10 jaar zaalfinales met Boeckenberg.

En ook Rudy Ramaekers geeft zijn visie over het aankomende talent en dit uit hoofde als technisch directeur jeugd KBKB.

Via deze link kunt u De Korf, het officieel orgaan van de Belgische Korfbal Federatie KBKB, downloaden.

Er is een interessente bijdrage over het komende WK met een terugblik naar het WK 1991 met o.a. een interview met Ilse Poinart. Verder wordt teruggeblikt op de recente Laureatenviering met de openingsspeech van de voorzitster van de KBKB, Danielle Ruts.

Verder wordt de evolutie van de ledenaantallen toegelicht.

De nieuwe Korf is uit en u kunt hem hier downloaden.

De nieuwe Korf is uit. U kunt hem hier downloaden.

Er is een bijdrage over het succes van de Belgische u21 selectie op het recente EK. Verder gaat er aandacht naer Beachkorfbal en High5Korfbal, alsook naar korfbal in Afrika.

De Korf, het officieel orgaan van de Belgische korfbalfederatie, is uit. U kunt hem hier downloaden.

In deze Korf wordt teruggeblikt op de bekerfinales. Vero legt uit waarom zij stopt op het hoogste niveau.

Er is ook een bijdrage over Beachkorfbal.

Er wordt verder ingegaan op de problematiek van het scheidsrechters tekort.

U kunt hem hier downloaden.

Recent verscheen De Korf, het officiele orgaan van de KBKB.

Er zijn artikels over de recente zaalfinales alsook een verslag van de laatste jaarvergadering van de KBKB, waarbij de voorgestelde competitiehervorming op het veld (out-door) wordt uitgelegd.

U kunt hem hier downloaden.

March 2024
M T W T F S S
Trooper

Koop Online via Trooper