Er zijn nog drie speeldagen te gaan, maar onze U12A, U14 en U16A zijn al zeker van een plaats in de kruisfinales. Door een knappe overwinning tegen concurrent Vobako hebben de U19 ook nog zicht op een felbegeerde plaats in de top 4. Vobako moet nog tegen de nummer één en twee in het klassement, dus bij winst van onze U19 panters in de volgende twee wedstrijden lijkt een ticket naar Beveren zeker.

Niet vergeten te vermelden dat onze U12B en U16B (virtueel) respectievelijk 2de en 1ste in hun reeks staan.

Knap werk van alle spelers, trainers en begeleiders. De vooruitgang die de spelers en ploegen dit jaar hebben gemaakt is enorm. Nog drie wedstrijden om een gunstige(re) positie in de kruisfinales te bekomen en dan kan alles.

Bij deze een oproep aan alle supporters om onze jeugdploegen te komen aanmoedigen in Beveren op 14 en 15 maart (en wie weet ook 21 (U16 en U19) en 22 (U12 en U14) maart).

Sportieve groeten, Geert (Cel Jeugd)