Boeckenberg en Blauw Wit wensen al haar leden, supporters en sympathisanten een gelukkig, gezond en succesvol jaar toe!

Het is zeker niet het jaar geworden waarop we vooraf hadden gehoopt, Corona heeft ons dit jaar, opnieuw, behoorlijk in de weg gezeten. Lege tribunes, scannen aan de inkom, mondmaskers en nog veel meer maatregelen maakten het clubleven wat anders dan normaal. Met alle maatregelen van dien zijn wij trots dat we veilig onze wedstrijden hebben kunnen spelen. Dat we op sportief vlak bezig konden blijven met onze trainingen van de kleinste jeugd tot ons vlaggenschip. Dit alles was zeker niet mogelijk zonder de tomeloze inzet van al onze vrijwilligers. Via deze weg willen we jullie daarom van harte bedanken voor de inzet van het afgelopen kalenderjaar.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in het sportcenter.

Namens het bestuur,

Rick Voorneveld