Boeckenberg speelt zaterdagavond tegen Riviera in het ons vertrouwde Kattenbroek te Edegem (19u30 Kris Meeus - B ploeg 17u20).

Riviera staat puntenloos laatste in het klassement. Boeckenberg kan toch maar beter op zijn hoede zijn, de wedstrijden tegen Scaldis en Floriant indachtig.

Blauw Wit speelt zondag in het Sportcenter tegen Kapellen (14u00 Patrick Mallegho). Wij wonnen reeds 2 keer tegen deze ploeg, de laatste keer met ruim verschil. Het is steeds kwestie om geconcentreerd aan de wedstrijd te beginnen. Dan komen de doelpunten vanzelf.

Blauw Wit staat zowel met de A ploeg als met de B ploeg eerste in het klassement. Volgende week tegen Limes kunnen de Blauw Witters hun leidersplaats veilig stellen. We zijn dan halverwege de competitie.