Afgelopen zondag werd onze jaarlijkse clubdag georganiseerd.

De clubdag werd in een nieuw kleedje gestoken. Zo was er voor ieder wat wils.

Er was de traditionele Kubb en Petanque. In de namiddag was er voor het eerst het T2P (Tussen Twee Palen) tornooi met heelwat deelnemers. Uniek aan dit concept was dat iedereen kon deelnemen. Zo speelden onze youngsters (u12 en u14) ook tegen de allerbesten. Deze moesten zich reppen om hun naam hoog te houden.

Het feit dat alles zich afspeelde op en rond het kunstgrasveld maakte dat dit een erg gezellige boel werd.

De dag werd beëindigd met de "Awards". Peter zorgde ervoor dat al onze teams, kampioen of niet, en leuke Award uitgereikt kregen. Iedereen werd toch samen kampioen, niet?

De dag werd afgerond met een groeps foto en een massa barbecue.

Onze dank gaat uit naar de initiatiefnemers, de organisatoren, de deelnemers en vooral ook naar alle clubleden die na afloop ervoor zorgden dat er grondig werd opgeruimd.

De foto's zijn te bekijken via deze link.