Blauw Wit speelt zondag de laatste wedstrijd in de heenronde. Onze ploeg is nog steeds ongeslagen en heeft door het gelijkspel tegen Hoevenen 1 puntje voorsprong op rechtstreekse concurrent KCBJ. Deze laatste blinkt uit door een zeer sterk doelsaldo. Het volgende onderlinge duel op het veld is pas voorzien op 31 maart.

Joki staat laatste in het klassement. Diegene die de verplaatsing willen maken, Joki ligt in Itegem (nabij Heist-op-den-Berg) en de velden zijn gelegen aan het Wezelpad.

Op 27 oktober volgt nog de laatste veldwedstrijd van het jaar. Blauw Wit speelt dan thuis de terugwedstrijd tegen Technico Turnhout. deze wedstrijd wordt gevolgd door het Darts tornooi. Iedereen is toch al ingeschreven?