Voor onze laatste thuiswedstrijd werd de zaal extra aangekleed en mochten onze mini-panters door een ballonnenboog en in de spot oplopen met Sara Goossens als mega-panter.

Voor het begin van de wedstrijd vonden een aantal spelers dit wel spannend, maar op het veld was er van die spanning niets terug te zien (of kwam het door onze mascotte Sara), want binnen de 30 seconden staan we 1-0 voor door een schot van Yorick op pas van Johannes. De bal wordt onmiddellijk terug onderschept en dit keer scoort Yorick op inloper met steun van Jana, 2-0 na amper één minuut spelen. We blijven heel goed spelen en door twee inlopers van Anthony op steun van Maura wordt het 4-0.  Verdedigend loopt alles weer goed en door de vele balonderscheppingen wordt het door een inloper van Yorick met steun van Jana en een inloper van Jana op steun van Johannes 6-0.  Er wordt gevraagd om ook op schot te spelen en dat doet Maura prima, 7-0.  Het doelpuntenkermis voor de rust wordt afgesloten door een inloper van Maura op mooie pas van Jitte na goed uitverdedigen, 8-0.

Met drie nieuwe spelers in de ploeg na de rust is het eerst wat zoeken en zakt het tempo wat uit de wedstrijd.  Catba kan een eerste maal scoren op kort schot, 8-1.  Jana maakt er op inloper met steun van Johannes 9-1 van.  Ons aanvalsvak heeft wat moeite om goede kansen te creëren en Cabta kan met korte kansen dichterbij komen 9-4.  Uiteindelijk legt Jana met steun van Yorick de eindstand vast 10-4.

Dit was weer een heel goede wedstrijd van onze U12jes.  Verdediging en uitwerken hebben we al langer goed onder de knie.  Soms hebben we moeite om het tempo in de wedstrijd te krijgen, maar daar was nu absoluut niets van te merken.  Een schitterende eerste helft en een mooie tweede helft waar Celeste haar debuut bij de U12 heeft gemaakt met heel goed verdedigend werk en goed loopwerk in aanval.  Volgende week de laatste zaalwedstrijd en dan beginnen we aan de voorbereiding van de eindronde op het veld.

Sportieve groeten, de trainers