FR

Nog op zoek naar een tof, sportief kamp op een top locatie? Schrijf je kind dan snel in!

Verslag : Verde A - Blauw Wit A : 17 - 24  (9-10)
V1 : Imke (1) - Zoë (2+s) - Jan (3) - Lander (4+2s)

V2 : Ana (2) - Lotte - Kobe  - Jelle (4)
Wissels : Ruben (3+2s)

De eerste wedstrijd van de terugronde wordt gespeeld op de Wilrijkse pleinen tegen Verde.  Dit team staat zes punten lager geklasseerd, maar dit wil niet zeggen dat het een “walk in the park” wordt.  Iedereen in de reeks is aan elkaar gewaagd en als je wil winnen, zal er goed gespeeld moeten worden.  Goffa en Niels starten met een creatieve vakopstelling en Davor & Nick J. hebben als coaches van Verde, best wat denkwerk om juist tegen te stellen.

Verslag : Temse A – Boeckenberg A : 18 - 26  (7-13)
A: Joppe B (2), Tibo D (2+s), Lauren S (7), Lisa VG

V: Tess V (3), Amber E (1+s), Thomas T (4), Jordan DV (3)
Wissel : Imana B, Dennis DV (1), Lucas DR (1)

Scheidsrechters : R. Dardenne, B. Wouters

De wedstrijden tegen Temse en Putse zouden gemakkelijke opdrachten moeten zijn.  Gevaarlijke opdrachten ook, want het missen van punten tegen een van hen zou op de eindafrekening wel eens zwaar kunnen doorwegen.   De supporters zijn zich hier blijkbaar ook van bewust.  De niet zo grote tribune was goed gevuld.  Langs panterkant zagen we al wat “moves” op de muziek voor de wedstrijd.  Is hier de voorbereiding naar de champions league al begonnen ?

De panters die een ticket hebben besteld voor de finale op zaterdag 10 februari

op PKC, kunnen deze ophalen en betalen (BC) op zondag 21 januari van 17u15 tot 18u ( na de thuiswedstrijd tegen Putse)  op onze Nieuwjaarsreceptie en op woensdag 31 januari van 19u tot 20u.

De tickets zijn pas besteld als er een bevestigingsmail bij jullie is toegekomen.

Graag tot dan!!

We tellen af! Binnen 4 weken, van 8-10 februari spelen we met de topgroep van Boeckenberg de Champions League (vroegere Europa Cup). We hopen veel supporters te mogen verwelkomen op dit fantastische event dat zal plaatsvinden op PKC in Papendrecht. Tickets voor de finale op zaterdag moeten per mail besteld worden op europacup2024@boeckenberg-korfbal.be . Deze ticketverkoop start vanaf nu en stopt op vrijdag 2 februari! Na 2 februari kan je bij Boeckenberg geen tickets meer bestellen en is er geen zekerheid meer van tickets. Wees er dus snel bij!

Hier kan u het speelschema en ticketinfo terugvinden:

Verslag : Boeckenberg A  – Floriant A : 20 - 16  (13-7)
A: Tess V, Amber E (2), Thomas T (1), Jordan DV (3)

V: Joppe B (3), Tibo D (4+2s), Lauren S (2), Lisa VG (3)
Wissel : Imana B, Dennis DV

Scheidsrechters : R. Dardenne, B. Wouters

In de Topleague is bijna elke wedstrijd een topper.  Zes ploegen staan afgetekend aan de leiding met amper 2 puntjes verschil.  Niemand die een prognose kan maken over wie van deze zes uiteindelijk de kruisfinales zullen spelen.  Daarom had ik ook meer volk in de tribune verwacht.  Vermoedelijk deden de naweeën van de feestdagen hun werk.  In het panterachttal geen wijzigingen te noteren, bij Floriant zag ik Lennert VI zijn opwachting maken in de B-ploeg in de loop van de tweede helft.  Deze poging om de meubelen te redden – of was het een test naar zijn fysieke paraatheid ? – bracht geen zoden aan de dijk, want onze B’ers namen ruim de maat van hun opponent.

Verslag : Blauw Wit A – Ganda A : 12 - 14  (10-12)
A: Kobe (1), Imke (2), Tine (2), Jan

V: Lander (2), Ana (1), Zoë, Jelle (3)
Wissels : Riet (1), Ruben

Scheids : B. Wouters

Na de kalkoen en andere eindejaarsgerechten hervat de zaalcompetitie met de laatste wedstrijd van de heenronde.  Voor Blauw Wit meteen de topper tegen de nummer 2 in de reeks : Ganda.  De B-ploeg had de inpakkoorts nog steeds in de vingers en toonde de Gentenaars haar kunsten.  De zaal was zo direct opgewarmd voor de hoofdbrok, alhoewel weinig supporters uit hun luie zetel waren geraakt, als ik naar de tribune keek.

Wij vernamen het overlijden van Martha Verpoorten. Grootmoeder van Jitte (u17) en Mado (u19) Verhoeven. Langs deze weg willen wij de familie veel sterkte toewensen.

M T W T F S S
Livestreams

Trooper

Koop Online via Trooper