U kunt hem hier downloaden.

Er is ondermeer een bijdrage te lezen over onze kersverse korfballer van het jaar Jeffrey Campers. Hij wordt verder geciteerd over onze clubambities voor dit jaar in de Korfbalkrant.

Verder is er een interessant verslag van onze Belgische topkorfbalster Annelies Vandenberghe uit Sotsji. Zij werkt daar in opdracht van het Athletes Committee van het WADA (World Anti Doping Association).

Ook geeft KBKB-voorzitter Danielle Ruts haar visie over wat 2014 ons gaat brengen.

De Nederlandse topcoach gooit de bal hoog over de toekomst van de korfbalsport en wordt daarbij in vraag gesteld door een behoudsgezinde Belgische visie.

De Korf, het officiele orgaan van de Belgische Korfbalbond is uit.

U kunt er bijdragen lezen zoals de voorbeschouwing voor de komende zaalcompetitie door Bart Cleyman, en interview met Eric Duchesne, de projectleider voor de organisatie van het WK Korfbal 2015, en bijdrage over Korfbal naar de 10000 leden alsook een bijdrage over de receantendag op Boeckenberg.

Verder wordt het recente IKF congress in Lissabon toeglicht en is er een vernieuwende visie over rode en gele kaarten en korfbal in de media.

De laatste nieuw Korf is uit. Hij kan hier worden gedownload.

Blikvanger is een artikel over onze laatste nieuwe aanwinst Pim Steenbergen.

De Korf, het officieel orgaan van de Belgische Korfbalfederatie, is uit. Er staan diverse voorberschouwingen in van de komende World Games. Voor de korfbalsport is dit een nieuwe hoogtepunt in het internationale korfbal.

U kunt hem hier downloaden.

De nieuwe Korf, het officieel orgaan van de Belgische KorfbalBond staat online. U kunt hem hier downloaden.

Er staat een interview met onze nieuwe bondsvoorzitter Danielle Ruts alsook met de afscheidnemende voorzitter Marc Van Leuven. Verder wordt er teruggeblikt op de zaalfinales in de Topkorfbal League. Tot slot is er een verslag over onze trouwe supporter Piet Verdonck, die vanwege het district Deurne een "Life Time Achievement Award" ontving.

De Korf, het officieel orgaan van de Belgische korfbalbond is uit.

Er staan interviews met Jesse De Bremaeker, de kersverse korfballer van het jaar, alsook met Rudy Ramaekers en Winny Janssens over de "Open" Korfbalschool Boeckenberg.

U kunt De Korf hier downloaden.

De Korf, het officieel orgaan van de Belgische Korfbalbond is uit.

Er wordt ruim aandacht besteed aan onze Open Korfbalschool met interviews met Amber Vermeir (Ganda) en Imke Bellemans (Sikopi).

U kunt de Korf hier downloaden.

March 2024
M T W T F S S
Trooper

Koop Online via Trooper