De Boeckenberg clubdag is ondertussen een traditie geworden. En ook dit jaar heeft de Boeckenberg familie tijdens een supergezellige dag het einde van het korfbalseizoen gevierd.

Het zonnetje was van de partij, de voorbereidingen waren getroffen en de deelnemers aan kubb-, volleybal- en petanque-tornooi waren er klaar voor.  Op en naast het kunstgrasveld werd ook alles in gereedheid gebracht om onze jongste jeugd te entertainen.

's Middags werden talloze kledingsstukken, paraplu's, ballen,  sleutelhangers en andere panter-curiosa aan spotprijsjes verkocht.

Na de sportieve activiteiten werden in het "officiële" gedeelte de winnaars van de dag gevierd. En uiteraard blikten we voor al onze ploegen nog even terug op het voorbije seizoen.

Afsluiter was de, ondertussen al even traditionele, bbq.

We bedanken de initiatiefnemers/organisatoren. Ze zorgden met z'n allen weer voor een meer dan geslaagde afsluiter van het seizoen binnen onze prachtige Vereniging.

In augustus gaan we terug van start. Maar eerst wensen we iedereen een fantastische vakantie en de geselecteerden veel sportief succes toe.

Tot zeer binnenkort!

P.S. Jullie kunnen een paar foto's (voormiddag) terugvinden op volgende link