Borgerhout/GW - Boeckenberg : 6 - 5
A: Senne - Florian (Mirko) - Aiko - Charlotte
V: Mattijs - Jani - Mado - Mira
Res: Mirko - Merel - Eline

Onze eerste wedstrijd van de eindronde spelen we meteen tegen onze rechtstreekse tegenstander Borgerhout/GW.  Het veld is niet optimaal, een "patattenveld".  Na enkele aanvallen op en neer kunnen beide teams niet scoren.  Het is Boeckenberg dat als eerste kan scoren en zelfs kan uitlopen tot 0-3.  Ook Borgerhout/GW komt in het tweede kwart aansluiten en zo krijgen we een ruststand van 3-4 in ons voordeel.

Tijdens de rust begint het te regenen en verandert ons speelveld stilaan naar een gladde modderpoel.  De scheids twijfelt even om de wedstrijd af te gelasten, maar laat de 2de helft toch doorgaan.  Er worden amper 4 goals gemaakt door beide teams wat genoeg zegt.  We verliezen de wedstrijd met 1 goal verschil (6-5).

Doelpunten: Florian (1), Aiko (1),  Jani (1), Senne (1) en Mirko (1)

Op naar de volgende !

Tommy & Pascale