Beresterke kapitein Maura neemt de U12A panters op sleeptouw en dit resulteert in een prachtige overwinning tegen het ongeslagen Putse. Hierdoor zijn onze kansen sterk gegroeid om in een A poule te kunnen spelen. Proficiat!

Johannes, steun Lou en Maura, steun Johannes brengen de panters op 2-0 met doorlopers. Maura ziet ook nog 2 doelpunten afgekeurd wegens verdedigd (?) Daarna doet Orin op steun van Noor hetzelfde en een veilige 3-0 staat op het scorebord. Dan weer een verdedigend dipje van de ploeg en net voor de rust is het 3-2. De coach benadrukt nogmaals dat de aandacht scherp moet blijven in verdediging. Johannes maakt 4-2 maar het beste meisje van Putse kan nog minderen naar 4-3. Daarna geven we niets meer weg en via Yorrick, en nogmaals Johannes op pas van Maura maken de panters er 6-3 van. Tijd om iedereen te laten spelen en 4 wissels. Lou legt de eindcijfers vast met schot achter de paal via knappe rebound van . . . Maura.

Einde wedstrijd en grote vreugde bij de ganse ploeg en vooral bij Maura die dan ook verdiend de shirt mee naar huis mag nemen. Knap gedaan kapitein.

Nu de laatste 2 wedstrijden nog op niveau spelen en winnend afsluiten om zeker te zijn van een plaatsje bij de beste 8!

zeer tevreden coachen, Lien en Rik