Othmane ziek, Lou voetbalwedstrijd, Maura toch nog wat last heeft van haar enkelblessure en Celeste nog op vakantie was en we geen beroep konden doen op de meisjes van de U12B ploeg (wat toch spijtig is) waren we maar met 3 U12A panter meisjes. Gelukkig kwam een zieke Jitte ons helpen zodat we toch met 4 meisjes konden starten. Bedankt hiervoor Jitte en Wim (papa Jitte). We zullen in de toekomst misschien nog beroep op Jitte moeten doen indien we meisjes te weinig hebben.

Tegen het zwakkere broertje in onze reeks hebben de U12A panters de opdrachten van de coachen goed opgevolgd. Het was een wedstrijd met veel tempo, veel kansen en de lange bal begint stilaan resultaten op te leveren. Ook het voorverdedigen en de ballijndruk begint stilaan vruchten af te werpen.

Bijna iedereen heeft gescoord en ditmaal niet alleen maar op doorlopers, ook 6x op schot van afstand. Johannes (5x) vooral op steun van Jitte, die op het einde van de wedstrijd toch ziekjes op de bank bleef zitten. Orin (4x) die een prima wedstrijd speelde en de nieuwe "Diamonds shirt" verdiende. Yorick, Tiago, Noor, Maura en Liv waren de overige schutters. Knap dat de meisjes nu ook al vlotter tot scoren komen, zodat het verdedigend moeilijker wordt voor de tegenstander. Het gevaar komt nu van alle 8 U12A panters en zo hoort het ook in het moderne korfbal.

Volgende 3 wedstrijden zullen bepalend zijn voor onze doelstelling, namelijk een kruisfinaleplaats in de zaal afdwingen. Dus aandachtig en met 100% inzet komen trainen is de boodcshap.

een voorlopig tevreden coach,

Rik, Lien en Gert