FR

Op zaterdagavond na de wedstrijd van Boeckenberg 3 (de rockers), wordt in de Boeckenberg Foyer de Europacupfilm 2014 "The Movie" vertoond.

De vertoning gaat van start om 20.30 Na aflloop kan de DVD worden besteld aan 10€. De opbrengst, na aftrek van de kosten, komt ten bate van Boeckenberg Korfbal Club.

U kunt alvast de teaser bekijken.

Er is alweer een nieuwe compilatie over de Europacup beschikbaar. De vorige film kan hier nog worden bekeken. Met dank aan de auteurs van PKC.

Onderstaand het artikel uit Gazet van Antwerpen van vandaag.

Wij ontvingen onderstaande mail vanwege de voorzitter van de KBKB, Danielle Ruts.

"Als voorzitter van de KBKB wil ik jullie ontzettend bedanken voor de prestatie die gisteren werd neergezet.

Als team, als coach, als club waren jullie outstanding !

“Mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb” kreeg ik achteraf van menig toeschouwer te horen.

Felicitaties als voorzitter van het Belgisch Korfbal kreeg ik ook van de bestuurders van IKF en het KNKV, maar die wil ik graag doorgeven aan de mensen die er hard voor gewerkt hebben, Boeckenberg dus !!

Samengevat zagen we 2 teams die Korfbal van de bovenste plank speelden, een scheidsrechtersduo dat een prachtprestatie neerzette en dit allemaal gehuld in een sfeer van respect.

Dit was Korfbal ten volle !!

Jullie hebben dan misschien niet gewonnen, maar iedereen was akkoord dat gisteren Korfbal de grote winnaar was !!

Proficiat en bedankt !!!

Een zeer trotse KBKB-voorzitter, Danielle Ruts"

Fanions – finale : Boeckenberg – PKC : 27 – 31  (15-16)

A : Nick J (6+s), Sara G (1), Nikki S, Davor D (5)
V : Jesse DB (6+5s), Jeff C (2), Sofie G, Vero B (1)
Scheidsrechter : Lukas

Daar gaan we weer !  De 6de EC finale is een feit.  De sporthal van PKC zit afgeladen vol, onze supporters hebben hun hoek helemaal gevuld.  Na de dansact gaan de lichten uit en floepen de blauw fluorescerende buizen aan en wordt de zaal gevuld met aanmoedigingen, gezang en drums.  De stoïcijnse PKC’ers kijken er met verbaasde verwondering naar.  Dit was een act op zich.  Mooi, nee schitterend !

Enkele actiefoto's uit deze wedstrijd, met dank aan Marco Spelten van Actiefotografie.

Zie onder lees meer.
Door de haast een beetje een rommeltje, sorry.

Voor een korfballand als Nederland zijn er verrassend weinig krantenartikels te rapen in de lokale pers.
Wie een artikel vindt, mag het mij altijd toesturen.

De artikels over de wedstrijden van gisteren werden bijgevoegd.

March 2024
M T W T F S S
Sporting A
Verjaardagen