De laatste wedstrijd van dit seizoen is tegen Voorwaarts, een ploeg die we al een aantal keer zijn tegengekomen met een paar vlot scorende meisjes.

Er wordt van het begin vlot rondgespeeld en Anthony kan er met een mooi schot 0-1 van maken. Aan de andere kant doet Voorwaarts hetzelfde en zo wordt het 1-1. Het spel gaat goed heen en weer en Yorick kan ons terug op voorsprong brengen, 1-2 na inloper op steun van Maura. Concentratieverlies onder de korf zodat Voorwaarts uit de rebound 2-2 maakt. Even later gaat ook een schot binnen waardoor we zelfs op achterstand komen 3-2. Anthony maakt terug gelijk op inloper met steun van kapitein Celeste 3-3. We blijven heel goed spelen en Yorick kan tweemaal uit inloper scoren, met steun van Camille en Maura, 3-5. Vlak voor de rust scoort Jana nog met een zuiver ver schot 3-6.

Na de rust verloopt het veel minder vlot. We leiden veel balverlies en kunnen heel moeilijk goede kansen afdwingen. Voorwaarts kan hierdoor nog terugkomen tot 5-6, maar we sluiten wel onze laatste wedstrijd af met een overwinning.

Een wedstrijd met twee gezichten waarbij we een heel goede eerste helft spelen, maar in de tweede helft ging het een heel stuk moeizamer.

Het einde van een mooi seizoen van onze mini-panters. In het begin was het even zoeken, maar alle spelers en de ploeg zijn enorm gegroeid in de loop van dit korfbaljaar. We sluiten het seizoen af met een mooie derde plaats in PROMO-A van de zaal, een knappe tweede plaats in PROMO-A van het veld, kwartfinalist in de Beker van België en niet te vergeten als winnaar van de Beker van Antwerpen (waarin we 2 TOP-league ploegen klopten). Volgend weekend spelen we nog op het Aardbeientornooi van Rijko.

Sportieve groeten, de trainers