Na een geweldige, spannende wedstrijd vol emoties tegen één van de beste U12A ploegen staan onze panters in de halve finale Beker van België.

Johannes (4x), Yorick (3x) en Maura (1x), waren de schutters, met geweldige steun van Liv, Noor en Maura en nemen het ganse U12A panters team op sleeptouw en behalen alzo een mooie overwinning. Orin, Camille en Celeste hard werkend in hun vak zowel aanvallend als verdedigend en Lou had het moeilijk tegen de aalvlugge beste jongen van ASKC, maar streed tot de laatste snik, hard werkend voor zijn ploeg en werd leeggespeeld vervangen door Othmane. Alzo hebben alle panters gespeeld. Knap van IEDEREEN !! Dit is een resultaat behaald door de inzet van de GANSE PLOEG !! Winnen en/of verliezen doe je in een ploegsport, zoals korfbal, met het ganse team. Iedere pion is belangrijk om resultaat te halen. Ook de coaches/trainers, supporters en de cel jeugd leveren hun bijdrage tot dit succes, zonder hun harde werk lukt het niet. Voor U12 was dit een propaganda wedstrijd en bewijst nogmaals dat korfbal op dit hoog niveau een prachtige sport is. Bedankt Gert om als hulpcoach in te springen, Sven om als ploegleider steeds perfect werk af te leveren Glenn voor het noteren van de doelpunten en proficiat aan de jonge scheids om deze hectische wedstrijd goed te leiden. Maar vooral PROFICIAT Boeckenberg U12A panters !! Doe zo verder.

Zaterdag 25/04/2020 ½ finale op Temse K.C. Tegen KCBJ, hou deze datum nu al vrij !! andere ½ finale Voorwaarts – Putse

een zeer tevreden coach vol adrenaline,

Rik en Lien