Breng mee sponsors aan, en krijg korting op het lidgeld – gratis lidmaatschap is mogelijk !

Elk lid kan een deel van het lidgeld recupereren via het aanbrengen van nieuwe sponsors. Het systeem is zeer eenvoudig:

Per 150 euro sponsoring die u aanbrengt (*), krijgt u 25 euro lidgeld teruggestort.

Dat is in de eerste plaats interessant voor sporters en/of ouders die zelfstandig zijn, of voor sporters en/of ouders die familie en/of kennissen hebben met een eigen zaak. Maar ook voor sporters en/of ouders die, op een plaats waar men vaste klant is (of bijvoorbeeld hun werk), durven te vragen of men zijn/haar favoriete club niet eens een plezier wil doen.

Hiervoor dienen jullie enkel het sponsorcontrct (zie bijgevoegd document) door de sponsor te laten invullen en terug te bezorgen aan de sponsorcel (via sponsoring@boeckenberg-korfbal.be of via Danny S, Werner Bens, Don, Joyce).

Uw sponsor krijgt dan een factuur met vermelding "Sponsoring volgens afspraak met ...", en van zodra die betaald wordt, wordt de korting aan betrokken lid toegekend. Niet onbelangrijk: de sponsor krijgt via de sponsorfactuur de mogelijkheid om het bedrag in te brengen bij zijn belastingaangifte.

Via sponsoring@boeckenberg-korfbal.be kan u een antwoord krijgen op eventuele vragen hieromtrent.

Een praktijkvoorbeeld:

• Iemand die één nieuwe sponsor aanbrengt die een wedstrijdbal sponsort (kostprijs 150 euro), krijgt meteen 25,00 euro korting op het lidgeld.

(*) onder nieuwe sponsors wordt verstaan: een sponsor die onze club nog niet eerder sponsorde.