De U13A meisjes doen het !

De eerste competitiewedstrijd en al direct tegen een topper ! We begonnen met 3 licht gekwetsten, allen enkelkwetsuren, Cleo, Camille en Eppo. Het was een moeilijk begin, maar niet voor Elise, onze jongste panter, die een mooie wedstrijd speelde en ook scoorde ! Ook Liv was van de partij vandaag, zij scoorde 2x, maar miste nog te veel open kansen. Volgende keer meer concentratie bij het doelen. Oh ja er speelden ook jongens mee en Per scoorde zelfs een omdraaier op bevel van de trainer.

Probeer zo veel mogelijk de functies te wisselen, zodat zowel de meisjes als de jongens tot steun en rebound komen. Speel en werk voor mekaar, we zijn tenslotte een ploegsport.

De shirt van de "Diamonds" (het zijn er 2) die iedere week naar een panter gaat die voor zijn/haar doen een uitzonderlijke prestatie levert en democratisch verkozen wordt, ging ditmaal naar Elise, die een heel sterke wedstrijd speelde. Knap meid !

Voor de tweede shirt was het iets moeilijker, ook Julia was goed, maar Noor (of was het Eufrasieke) vond terug haar zelfvertrouwen en verdiende alzo de 2de shirt.

Volgende wedstrijd vlotter over 4 spelen en jullie kansen beter afwerken.

Veel beterschap en rust gewenst aan de gekwetsten. Verzorg jullie kwetsuren, leg regelmatig 20 minuten ijs erop en laat je intapen of draag een enkelbrace in de volgende wedstrijden.

Rik