Komende zaterdag oefent Korfbalclub Benfica op het Boeckenberg Sportcenter tegen de reserven (het tweede) van Boeckenberg. De wedstrijd gaat van start om 14u15.

Voor Benfica is dit een uitgelzen opportuniteit om zich voor te bereiden op het Europees Kampioenschap van volgende week. Wij zijn zeer vereerd dat zij te gast zijn in het Sportcenter.

Benfica is wellicht onze tegenstrever in de halve finale op het EC volgende week. Zij moeten eerst De Trojans of Edinburgh City overwinnen.

Het wordt alvast een interessante wedstrijd, ook voor onze B-ploeg die alzo een sterke tegenstrever te verwerken krijgen. De B-ploeg staat tot nu toe ongeslagen op kop van de rangschikking en zijn zo goed op weg om hun landtitel te verlengen.

Iedereen is welkom. De toegang is gratis.