Verslag : Floriant A - Boeckenberg A : 25 - 26  (15-18)
A: Tibo D (3), Lauren S (4), Lisa VG (5), Joppe B (2)
V: Jordan DV (6+s), Amber E, Tess V (1), Thomas T (3)
Wissels : Lucas DR (1), Dennis DV, Maline V

Scheidsrechters : R. Dardenne, B. Wouters

Op de laatste dag van de zaalcompetitie gaat bepaald worden hoe de kruisfinales er zullen uit zien.  Toeval of niet, de 4 kruisfinalisten spelen tegen mekaar.  Onze panters hebben een puntje meer nodig dan AKC/Luma om nog eerste te kunnen worden in de rangschikking.  Hoewel beide ploegen evenveel punten hebben is het onderling duel in het voordeel van AKC.  Voor veel van onze supporters blijft de tocht naar Merelbeke op een zaterdagavond een calvarie waar ze tegen op zien.  Geen wijziging in de vakken bij onze panters, terwijl Floriant moet schakelen omdat Maike zich afgelopen week zwaar kwetste aan de knie.  We wensen haar een spoedig herstel.

De beschikbare tickets voor zitplaatsen zijn uitverkocht!!!

Staanplaatsen zijn nog steeds te verkrijgen aan de inkom van het Sportcentrum te Herentals.

De bestelde tickets voor de x-finale op zaterdag 9 maart as kunnen afgehaald

en betaald (graag BC aub) worden op woensdag 6 en vrijdag 8 maart tussen 19u00 en 20u00 in ons clubhuis.

Mogen we vriendelijk vragen om zeker de tickets te komen ophalen aub.

We zijn verheugd te kunnen melden dat de samenwerking zowel bij Boeckenberg met het trainersduo Gert Degenaers en Andy Gilles als bij Blauw Wit met het trainersduo Glenn Goffa en Niels Claeys, ook volgend seizoen wordt verdergezet.

Beste Panters,

De bestelde tickets voor zitplaatsen (finales@boeckenberg.be) voor de x-finale op zaterdag 9 maart as kunnen afgehaald en

betaald (graag BC aub) worden op woensdag 6 en vrijdag 8 maart tussen 19u00 en 20u00 in ons clubhuis.   Mogen we vriendelijk vragen om zeker de tickets te komen ophalen aub.

Verslag : Spartacus/NDN A - Blauw Wit A : 14 - 27  (7-13)
A : Lander (3+s), Imke (5+s), Ruben (2+s), Riet (1)

V: Jelle (4+s), Ana (2+s), Kobe (1), Lotte (3)
Wissels : Rino (1)

Scheidsrechter : T. De Gent

De eerste tegen de laatste in de rangschikking, dan verwacht je geen vuurwerk.  Wegens de onbeschikbaarheid van hun vaste thuiszaal in Berendracht was Spartacus/NDN noodgedwongen uitgeweken naar de Stedelijke Sporthal op het Kiel, waarvan de meeste supporters op de hoogte bleken te zijn.  Leuk, de belangstelling voor de wedstrijden van Blauw Wit, zelfs van de bondsvoorzitter.  Door een ongeluk met een zaag diende Niels de vakken lichtjes te wijzigen.  De geblesseerde Jan werd vervangen door Ruben.

Verslag : AKC/Luma A - Boeckenberg A : 23 - 19  (10-11)
A: Jordan DV (4), Amber E (1+s), Tess V, Thomas T (3+s)

V: Tibo D (1+s), Lauren S (1), Lisa VG (5), Joppe B (1+s)
Wissels : Lucas DR, Seppe C

Scheidsrechters : T. Vlaminckx, N. Pekaar

Met al 3 ploegen zeker van een plaats in de kruisfinale, blijven de wedstrijden van de laatste 2 blokken toch bijzonder interessant vermits de uiteindelijke rangschikking lang niet vastligt.  Dat maakte van deze ontmoeting een topper in de strijd voor de koppositie.  De heenwedstrijd ligt bij de meesten fris in het geheugen.  Onze panters domineerden in een schitterende eerste helft, waarna AKC het in de tweede vlotjes overnam om nog vrij ruim de winst te pakken.  Dit verloop wilden onze spelers niet meer meemaken.  In de tribune zochten de supporters van beide partijen naar hun plaats en begeleidden de trommelaars de aanmoedigingen.

Op 9 maart speelt onze topgroep de halve finale van de zaalcompetitie. Het exacte uur hangt nog af van de plaats in het klassement. Tickets, zitplaatsen, moeten op voorhand besteld worden op finales@boeckenberg-korfbal.be. Wacht niet te lang want de plaatsen zijn beperkt! Wie niet graag zelf rijdt naar Herentals kan ook een plaatsje op de bus reserveren op bus@boeckenberg-korfbal.be

Verslag : Blauw Wit A – Rijko A : 21 - 19  (10-9)
A : Ana - Lotte – Kobe - Jelle

V: Imke - Jan – Lander - Riet
Scheidsrechter : L. De Wit

De zenuwen stond best gespannen bij onze blauwwitjes.  Deze wedstrijd kon de definitieve beslissing over de titel brengen.  Ook de supporters van beide verenigingen hadden dit begrepen en daagden in vrij grote getale op, ondanks de krokusvakantie met de afwezigheid van de skiërs tot gevolg.  Op het speelveldveld had dit eveneens gevolg : de afwezige Zoë werd vervangen door Riet.

M T W T F S S
Livestreams

Trooper

Koop Online via Trooper